MAJ

MAJ ja Eezy Kevytyrittäjät yhteistyöhön

Suomalaiset alansa pioneerit, kauneus- ja hyvinvointipalveluita asiakkaiden luokse tuova MAJ ja kevytyrittäjyyspalveluja tarjoava Eezy Kevytyrittäjät ovat aloittaneet yhteistyön.

MAJ on innovatiivinen yritys, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden tilata kauneus- ja hyvinvointipalveluita suoraan kotiinsa. Yrityksen tavoitteena on mahdollistaa laadukkaat palvelut kaikille, myös heille joille kivijalkaliikkeeseen meno on erinäisistä syistä haastavaa, sekä olla alan onnellisin tapa tehdä töitä.

Eezy Kevytyrittäjät puolestaan on kevytyrittäjyyspalveluiden pioneeri, joka on jo vuodesta 2008 lähtien tukenut itsenäisiä ammattilaisia heidän liiketoiminnassaan tarjoamalla muun muassa laskutus- ja hallinnointipalveluita. Eezyn palveluiden avulla kevytyrittäjät voivat keskittyä olennaiseen – asiakkaiden palvelemiseen.

”Olemme erittäin innoissamme uudesta yhteistyöstämme Eezy Kevytyrittäjien kanssa. Tämä kumppanuus vahvistaa MAJn tavoitetta tehdä korkealaatuisista kauneus- ja hyvinvointipalveluista helposti saavutettavia sekä asiakkaille että ammattilaisille”, toteaa MAJn toimitusjohtaja. ”Eezyn vankka tuki kevytyrittäjille mahdollistaa meille palvelutarjontamme laajentamisen ja tukee pyrkimyksiämme tarjota alamme ammattilaisille parhaat mahdollisuudet ansaita elantonsa onnellisesti ja tehokkaasti.”

Myös Eezy Kevytyrittäjien toimitusjohtaja Saija Hellstén näkee yhteistyössä paljon mahdollisuuksia. ”Kehitämme palveluamme jatkuvasti ja etsimme uusia keinoja auttaa kevytyrittäjiämme onnistumaan. Yhteistyö MAJn kanssa on erinomainen mahdollisuus nykyisille kevytyrittäjillemme kasvattaa ja laajentaa toimintaansa. Kevytyrittäjyyttä vasta pohtivalle uskon MAJ-yhteistyön madaltavan kynnystä aloittaa, kun oman osaamisen myynti ja markkinointi hoituu MAJn toimesta ja itse saa keskittyä siihen, missä on hyvä”, Saija toteaa.

Molemmat yritykset odottavat innolla, miten yhteistyö tulee palvelemaan suomalaisia kuluttajia ja etenkin kauneus- ja hyvinvointialan kevytyrittäjiä tulevaisuudessa.